fredag 30 mars 2012

Host och snörvel.

Jag har legat däckad i feber och halsfluss hela veckan och idag verkar det ha muterat till en redig förkylning.
Ett par väldigt suddiga bilder från matsalen är allt jag lyckats få fram, haha. Jag lovar bättre bilder när jag blivit frisk :)


Det står som vanligt en massa grejer på matsalsbordet...ni vet sånt där som ska flyttas på men man har inte hittat rätt plats eller haft tid att fixa bort det...etc...



Tips! Om ni kikar in här kan ni vara med i utlottning med helt fantastiska vinster :)

Ha en supertrevlig helg alla!

Snoriga kramar

2 kommentarer:

Den Grønne Baljen sa...

Så fint du har det...og god bedring =))

Hvis du ønsker å prøve lykken på et gavekort-ønsker jeg deg velkommen inn på bloggen min ..I morgen bør du følge med =))

ha en fin fredag

Kerstin

Tinas bo sa...

Ljuvliga bilder!!!

vad jobbigt att du legat däckad...
Hoppas du kryar på dig fort!

Ha en myig fredag
Kram Tina